poniedziałek, 20 grudnia 2010

ramki, rameczki...

 chciałam wszystkim bardzo podziękować za takie serdeczne przyjęcie mnie do grona blogujących :-)
miło wiedzieć, że ktoś zagląda nawet jak to miejsce dopiero się tworzy ...

niedawno kurier przyniósł mi wieeeelką paczkę :-)
a w paczuszce śliczne rameczki zamówione już jakiś czas temu 
ramek sporo więc i paczka pokaźnych rozmiarów - lubimy takie hihihi
a w środku 1 ramka granatowa do prezentu dla mojej siostry Magdy 
(na forum pokazywałam co w niej będzie ale jeśli ktoś pamięta proszę o dyskrecję bo Magda tu zagląda)
myślę, że samą rameczkę mogę pokazać 

i dalej.... 6 rameczek w kolorze ciemnej zieleni 
a do czego?? na razie nie zdradzę ;-) pokażę już oprawione i wiszące na ścianie


były jeszcze kolejne 3 ramki ale po rozpakowaniu okazało się, że mają zły wymiar i zaplanowane do nich obrazki za groma jasnego nie chcą się w nie zmieścić 
normalnie zamarłam jak to zobaczyłam, a żeby było śmieszniej to tylko i wyłącznie moja wina źle podałam jeden wymiar - gdzie ja miałam głowę jak składałam zamówienie nie wiem ...
no trudno będą do jakiś innych hafcików - mam nadzieję, ze coś do nich dobiorę bo są dość wąskie hmmmm



W odpowiedzi na komentarze:

Obsesja Kasiulka ty to masz sokole oko - faktycznie nad magnoliami jest jeszcze jeden obrazek z tulipanami. To moja pierwsza praca, więc kiedyś tam na pewno ją pokażę ... jak przestane się jej wstydzić ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...