piątek, 12 października 2012

aneniowa walka z UFOkami

dziewczyny zawzięłam się i postanowiłam pokończyć moje nieszczęsne UFOki
a muszę przyznać ze wstydem, że trochę ich mam
decyzja zapadła - nie zaczynam nic nowego, póki nie pokończę pozaczynanych prac 
żeby mieć większą  motywację pokażę Wam, nad czym będę pracowała w najbliższej przyszłości

no to pokazuję moją "ścianę wstydu" 
(zdjęcia pokazują pracę na obecnym etapie)

1. różyczki dla kuzynki 

2. SALowe drzewko 

3. SALowy obrazek BN z tamtego roku <wstyd>
4. ostatni kwiatek ze słynnej serii (2 pozostałe mam już zrobione - pokazywałam je tutaj)
5. jest jeszcze obrazek z wiśniowego SALa - ale nawet nie mam fotki bo mam dopiero pół pierwszego obrazka

jak myślicie od czego zaczynam walkę z UFOkami??


oczywiście cały czas pracuję nad RR, chociaż muszę się przyznać, że mam poślizg z RR cytrusowym - no mozolnie mi się go wyszywa i nijak nie mogę tego przezwyciężyć  :-(


10 komentarzy:

  1. trochę się tego nazbierało... u mnie wygląda to niestety podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo! Ja też niedawno zaczęłam walkę z moimi UFO'kami. Trzymam kciuki :).
    Pozdrawiam
    ✄ Kasia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. O i u mnie leżą ufoki. A Ciebie podziwiam za chęci i trzymam kciuki aby się udało :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana jak pokoncze RR-y to pojde w Twoje slady i tez zaczne konczyc swoje UFOKI..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jednego UFOKA, który ma 10lat i właśnie się do niego przymierzam. Twoich jest więcej, ale dasz radę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A moje drzewko świąteczne leży i kwiczy, nawet nie zaczęłam, co za wstyd, Ty i tak jesteś niezła. Mało motywujące? Ale kiedy to prawda. :-)

    Pozdrawiam i na poprawę humoru zapraszam do siebie na Candy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Salowe drzewko pierwsze przyszło mi na myśl, mam je skończone i miło wspominam cały proces. Wiśniowy SAL choć nie należy do najłatwiejszych, wart by się z nim pozmagać. Ale ostatecznie głosuję na BN obrazek, by na tegoroczne święta cieszył twoje oczy;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko tyle? :P Ja mam około trzydziestu :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...