piątek, 21 stycznia 2011

wspólne wyszywanie DIM #1

stało się... w końcu dołączyłam do kolejnego projektu na forum
czyli do wspólnego hafcenia DIMków
na razie niewiele xxx powstało, bo czekam na zamówione mulinki
 kolejne odsłony pokazywane są w piątki, a że dziś piątek to nie mogłam się oprzeć pokuszeniu i muszę się pochwalić choćby tymi kilkoma xxx
 na dzień dzisiejszy jest tyle

oczywiście nie byłabym sobą gdybym czegoś nie pokombinowała - zmieniłam rozmiar kanwy na 16 - a teraz mam wątpliwości czy dobrze zrobiłam hmmmmm...

a tak dla przypomnienia mój DIMek docelowo ma wyglądać tak

już nie mogę się doczekać na przesyłkę

w tzw. międzyczasie powstały
  1. prezenty na wymiankę forumową dotyczącą haftu (niestety pokazać nie mogę)
  2. zakładka na wymianke książkową (też nie mogę pokazać)
  3. dwa kostery z inicjałami na prezenty urodzinowe - czekają tylko na złożenie w całość
  4. kolejne 2 zakładki na urodziny - też czekają na wykończenie
 pomalutku przybywa też jabłek - tylko oczywiście pomyliłam kolory i teraz myślę czy zostawić tak jak jest czy wypruć
tyle było ostatnio

tyle jest dzisiaj


a tak wogóle to sprawiacie mi ogromną radość tym, że do mnie zaglądacie :-)
violka  kanwy w serii kwiatowej spory zapas bo ma być oprawiona z passe, ale kiedy to nawet najstarsi górale nie wiedzą ;-)

4 komentarze:

  1. Śliczne te filiżanki, ale ja dopiero początkująca, więc zanim się za takie wezmę, to jeszcze troszkę czasu minie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. vladona ale szalejesz...ja się ledwo z jedna wymianką wyrobiłam...a ty aż tyle porobiłaś hehe. Czekam z niecierpliwością na dalsze odsłony DIMka a jabłuszka wyglądaja baaardzo obiecująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jabłuszka to nawet w takiej zaczętej dopiero postaci bym schrupała!
    a ja bym oczywiście nie pruła, tylko pokombinowała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Góra filiżanek-prześliczna:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...