wtorek, 22 lutego 2011

będę się chwalić ;-o

jakiś czas temu na moim ukochanym forum miała miejsce wymianka na walentynki,
a że wszystkie kochamy xxx to tematem przewodnim nie były serduszka tylko haft i wszystko co z nim związane 
moja paczuszka przywędrowała od sasanki - jeszcze raz Ci bardzo dziękuję za super prezenciki :-)dobra dość tego pisania czas na zdjęcia
obrazeczek już wisi na ścianie



a to reszta przesyłki brakuje tylko nożyczek, ale odkąd je dostałam są w ciągłym użyciu i nie załapały się na zdjęcie



acha muszę dodać że truskaweczki z filcu są obłędne !!!
mają wielkość normalnych truskawek i poprzyszywane koraliki no mistrzostwo świata poprostu!!!



a teraz to, co ja przygotowałam dla uszebi
zdjęcie bez przydasi i słodkości bo zapomniałam strzelić fotkę całości :-/

donoszę wszem i wobec, że kręcona filiżanka już skończona ale fotka dopiero jutro :-)
a ja już zaczęłam coś nowego, ale o tym będzie w osobnym poście ....
 
*********************
fagusiu filiżanki piątkowe na razie są w stanie nienaruszonym - czekam na nici, więc jeszcze w ten piątek nie będzie nowej odsłony, ale jest i dobra strona spokojnie mogę skończyć kawę :-)

reala ja wyszywam według oryginału w końcu  to mają być kolory kawy nie ...

Bernadetta, Asia, eda-1, maigwen- dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :-)

Mysia nie ma za co naprawdę, mam nadzieję, że się u nas zadomowisz :-)

7 komentarzy:

  1. Jest za co ;o) Forum i dziewczyny na nim sa wspaniałe ;o) Cudeńko dostałaś, a twój podarek jest wspaniały, ta kosmetyczka jest tak soczyście piękna ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. A widzisz, ja też wyszywam według oryginalnego klucza :))))) I tez już skończyłam!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No ale oczywiście nie dodałam, że prezenty cudowne i jakże pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności dostałaś i przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudności dostałaś;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyniankowe casuszka wspaniałe tak w jwdną stronę jak i drugą :) Już nie mogę się goczekac fotki filiżanki ... napweno wyszła ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wymianka, aż miło spojrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...