poniedziałek, 28 lutego 2011

kuchennie *1

kawka skończona więc pora na coś nowego :-)
i znowu coś do kuchni ale tym razem nie dla mnie tylko na prezent
na chwilę obecną mam tyle

na razie przyszykowane mam 4 szmatki, ale zdradzę że ma być 6 takich samych obrazeczków
a co z nich powstanie....hmmmm.... chyba potrzymam Was troszkę w niepewności hihihi



******************
dziewczyny kochane dziękuję Wam za tak liczne komentarze pod ostatnim wpisem :-)
to miłe i daje kopa do dalszej pracy i kolejnych wpisów
dziękuję dziękuję dziękuję 


8 komentarzy:

  1. Zaczyna się interesująco :) Będę obserwować ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och ciekawa ciekawa jestem ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie widac dokladnie a mi juz sie podoba. Ostatnio mam fiola na pkt kuchennych motywow. Czekam tylko na obrone a pode robic jakies wieksze obrazki krzyzykowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny motyw , pewnie wkomponujesz je ładnie w serwetki :) ja tak miałam ochotę kiedyś zrobić - w Susannie takie wzorki i pomysły maja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kawka ślicznie wyszła, a i tym razem zapowiada się coś fajnego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, co to będzie? Podkładki jakieś?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak tam sprawa się ma z tymi podkładkami, bo jestem strasznie ciekawa jak Ci to ostatecznie wyjdzie :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...