piątek, 4 marca 2011

wymianka książkowa finish

właśnie przed sekundką dotarła do mnie przesyłka od mojej imienniczki Anetki
a w niej same śliczności :-)
przecudnej urody zakładeczki, nie wiem skąd Anetka wiedziała, w moich dwóch ulubionych kolorach czyli brązowym i niebieskim (a w zasadzie morskim) :-)
2 kryminały i po opisie już widać, że będą się super czytać :-)
karteczka z przepięknym cytatem 
i oczywiście słodkości :-) a w nich moje najukochańsze żelki :-)
a zresztą zobaczcie sami 


wiem, że moja przesyłka też dotarła do Ani
Ania dostała ode mnie to 


***************
Fagusia, Aneladgam  zgadłyście dziewczyny z tych sztućców mają powstać podkładki pod talerze, w ramach prezentu na nowe mieszkanie, tylko jakoś muszę wydziubać te 6 sztuk :-/


3 komentarze:

  1. cieszę się, że dotarła :) miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jakie piękne zakładki!
    Miłej lektury i dużo wytrwałości przy robieniu kompletu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...