piątek, 18 marca 2011

...

hmmmmmm dawno nic nie pisałam .... 
ale w sumie nie mam na razie co pokazywać :-/
zrobiłam pisankę na wymiankę wielkanocną na forum ale oczywiście nie mogę pokazać z wiadomych względów hihihi
ponadto zapisałam się do mojego pierwszego RR ma się rozumieć, że też na forum :-)
na przygotowanie kanwy i zrobienie ramki mamy czas do końca kwietnia
a ja nadal się zastanawiam jaką kanwę wybrać ? waham się pomiędzy 16 a 18 i w końcu muszę coś postanowić bo w przyszłym tyg chcę zacząć już xxx ramkę bo trochę roboty z nią jest 
organizatorka do RR wybrała obrazek kuchenny więc nie mogło mnie zabraknąć a wiecie, że mam bzika na punkcie kuchennych obrazków upsssss.... może nie potrzebnie się przyznawałam ;-)
tak ma wyglądać po mniej więcej roku pracy - i tutaj jestem wieeeeeeeeeeelką optymistką, bo mam nadzieję, że nie będzie żadnych przestojów ....

czyż nie jest fantastyczny??


a tak na marginesie: zauważyłam, że sporo z Was to mole książkowe i w związku z tym mam pewien pomysł a w zasadzie propozycję - ale na razie cicho sza.... o tym w kolejnym poście ;-)

6 komentarzy:

  1. Świetny obraz!!!!!!!!!!!!!
    Nie spotkałam :( a szkoda bo jest zarąbisty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super obrazek:))Czy zechcialabys sie podzielic wzorkiem???Tez bym chetnie wyszyla cos takiego.
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha ha no już się nie mogę doczekać ;o) Kiedy twoja kanwa do mnie dotrze ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo kawusiowy ten hafcik ( nie spotkałam się z nim nigdzie), a ja uwielbiam ją pod każda postacią.I tym razem , o ile to możliwe uśmiecham się śliczne o wzorek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę Wam kibicować :) i z chęcią zobaczę mam nadzieję wkrótce Twój pierwszy obrazek z tego kompletu

    OdpowiedzUsuń
  6. Kawki nie pijam, ale obrazek bardzo mi się podoba :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :) www.pracownia-gabrysi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...