wtorek, 27 grudnia 2011

kuchenny RR #10

nasz forumowy RR wielkimi krokami zbliża się do końca .... 
9 kawka już gości na kanwie ... razem ze swoimi koleżankami wygląda fantastycznie - każda kolejna kanwa zapełniona tymi ślicznymi filiżankami utwierdza mnie w przekonaniu, że ten RR to był genialny pomysł :-)


a teraz UWAGA,  UWAGA .... konkurs pt. co zrobiła "mądra" anenia??
tak tak dobrze się domyślacie .... zapisała się na kolejny RR - tym razem u pelasi
tak wiem miałam być silna i nigdzie więcej się nie pchać ... no ale jak mogłam się oprzeć takiemu ślicznemu kuchennemu samplerowi ...no jak?????

i tym sposobem w Nowym Roku będę sobie hafciła 3 RR echhhhh

8 komentarzy:

  1. Kawusia piękna, moja to ma mały poślizg jak na razie ;o) A co do kolejnego RR to przecudne, nic dziwnego że się zapisałaś ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha no jasne że dasz rade, bo ja też będe hafcić ten RR :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna piękna kawka, powodzenia w nowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja powiem tak: tylko 3 RR ? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. szalona babo Ty :P ale ty to solidna firma wiec sie nie martwie ze niepodolasz ;) kawek zazdraszczam strasznie ja utknelam na 4 chyba i zamiast teraz po swiatecznym ferworze je konczyc...zaczelam inny obrazek :P mam nadzieje ze swieta minely Ci przyjemnie :) i Podolania wszystkim projektom i wykonania jak najwiekszej ich liczby w przyszlym roku zycze :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli u Pelasi razem wyszywamy :-))) Ja już kompletuję mulinki, bo anchorów do tej pory zbyt intensywnie nie zbierałam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty zawsze dajesz radę więc nie ma się co martwić :) a tylko cieszyć bo wzorki piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...