niedziela, 22 kwietnia 2012

Tusal kwiecień 2012

mój słoiczek dopiero dzisiaj bo ... jakoś mi umknął wczorajszy dzień :-/
niteczek trochę przybyło, ponieważ cały czas coś dłubię, co prawda  wizualnie może niezbyt to widać, bo kilka razy słoiczek mi się przewrócił i wszystkie niteczki wylądowały na podłodze, a po ponownym ich włożeniu troszkę je ugniotłam ...
pokazuje zatem słoiczek i zmykam do xxx bo chcę dzisiaj skończyć 2 RR herbaciany i ciastkowy - zostały mi tylko kontury więc wkrótce nowy wpis   



*****************
no muszę to napisać .... po jaką chol......ę blogger wprowadza te zmiany???!!!
jak już się przyzwyczaję do jednego wyglądu to zaraz jest kolejna zmiana <zła>
no trafia mnie ...

4 komentarze:

  1. ♫♫°º
    Olá, amiga!
    Passei para visitar seu blog e conhecer o seu trabalho que é muito bonito.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil.
    °º✿
    º° ✿¸.•°❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, mam Twoja kanwę z RR cytrusowym - mmm, dziękuję za przesyłkę :-) Dzisiaj biorę się za wyszywanie kolejnego obrazka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też te ciągle zmiany denerwują, no cóż poradzić... ja właśnie dłubie mój koci RR, przydałoby się wziąć za kawusie 12, Ty już swoja wyhafciłaś ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu mi się udało do starego wyglądu powrócić,w nowym się totalnie gubiłam:)a w twoim słoiczku kolorowo

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...