poniedziałek, 24 października 2011

RR Tea Time * koniec

niesamowicie szybko poszedł nam ten RR - ale co się dziwić dziewczyny z turbodoładowaniem w łapkach to ani się obejrzałam a miałam z powrotem swoją kanwę :-) 
dziewczyny kochane bardzo wam dziękuję za pięknie wykonane hafciki i przepiękne, płynące z serca słowa w moim zeszyciku - cudownie się je czyta :-)

moja kanwa  jeszcze nie prana i nie prasowana - czekam na drugą do kompletu i cały czas myślę czy i jak zagospodarować środeczek haftu - już pewien pomysł kołacze mi się po głowie ale musi jeszcze dojrzeć i nabrać mocy

a tak wygląda moja prześliczna kanwa :-)

6 komentarzy:

  1. Kochana Anetko bardzo dziękuję Ci za udział w tej zabawię ;o) Cieszę się że wszystko przebiegło sprawnie i każda z Was ma już u siebie swoja kanwę ;o) Pozdrawiam gorąco i ściskam mocno ;o) ;o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuuudny hafcik.Bardzo,bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie się go wyszywało:) ja tez czekam na powrót cake i będą stanowić komplet.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny haft, bardzo lubię takie kolorowe haftowanie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...