czwartek, 24 kwietnia 2014

drzewko Before Christmas ...prawie koniec

Moja częstotliwość wpisów woła o pomstę do nieba, ale krzyżyków przybywa wolno, więc i nie ma za bardzo co pokazywać :-(
 
Od ostatniego wpisu udało mi się skończyć wyszywanie drzewka jupiiiii
a to oznacza jednego UFOka mniej :-)
 
Całość prezentuje się tak
 
Pomysł na jego zagospodarowanie mam od samego początku. Jak tylko zobaczyłam to drzewko wiedziałam co chcę z nim zrobić. Na efekt końcowy trzeba jeszcze chwilkę poczekać, ale na pewno się pochwalę :-)
 
A skoro ukończyłam UFOka w nagrodę mogę zacząć nowy haft, który również będzie w jesiennym klimacie :-)
 
Niedługo pierwsza odsłona więc zapraszam do zaglądania :-)


12 komentarzy:

  1. Slicznosci! :) Fajowo jest konczyc hafcik, aby moc zaczac kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje skonczenia UFOka:) Takie akcje popieram, ale zaczynania nowego juz nie:P
    Ciekawa jestem tego Twojego pomyslu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne drzewko, w moich ulubionych jesiennych barwach, ciekawa jestem jaki masz na niego pomysł.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej walki z UFOkiem :) dla takiego efektu było warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To drzewko bardzo mi się podoba!
    Już je też skończyłam haftować, czeka na oprawę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne drzewko. Bardzo lubię wzory Parolina.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super drzewko, gratuluję. Ja kiedyś wyszywałam trochę, ale ostatnio nie mam na to czasu bo mam na głowie sprzedaż spółki w firmie. Ale to nic, to się skończy i będzie można się zająć hobby znów. Mam w planach wyszycie jakiegoś obrazka. Choć to pewnie dłuugo potrwa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny haft!!!! jestem ciekawa jak zostanie zagospodarowany:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze drzewo, wiele pięknych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...