środa, 2 lutego 2011

pierwsze wyróżnienie :-)

dziękuję marrgott za docenienie mojego, jakby  nie było młodego jeszcze, bloga
to niezmiernie miłe i daje kopa do dalszego pokazywania moich wytworków - potworków :-)
Zasady z tym wyróżnieniem związane:
1. Podziękować za wyróżnienie i umieścić link do bloga osoby która Cię wyróżniła
2. Umieścić u siebie logo wyróżnienia
3. Wyróżnić ze swojej strony dziesięć innych blogów, umieścić do nich linki i poinformować o tym właścicieli w komentarzach
A przy okazji wyróżnienia napisać listę rzeczy, które czynią nas szczęśliwymi.
 
wybaczcie ale nie jestem w stanie wybrać 10 blogów, bo chciałabym wyróżnić wszystkie, na które zaglądam i wszystkie, które mam w zakładkach   - bo one mnie inspirują...

a co mnie uszczęśliwia.... hmmmmm 
dobra książka, czekolada w każdej postaci, spotkania z przyjaciółmi, wędrówki po Tatrach, głos Artura Gadowskiego .... i pewnie jeszcze wiele wiele innych rzeczy, które teraz nie chcą mi przyjść do głowy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...