środa, 25 maja 2011

RR Cake Time *1

no normalnie szaleństwo w czystej postaci z tymi RR-ami
no nie mogłam się oprzeć pokusie i bez wahania zgłosiłam się do kolejnego RR
decyzja moim skromnym zdaniem o tyle słuszna, że z poprzednim Tea Time bedzie śliczny komplecik na ścianie mojej kuchni :-)
chociaż dla mnie mógłby być jeszcze jeden obrazek z tej serii - wcale bym się nie obraziła - jak na razie jednak nikt o takowym nie słyszał :-(


no i teraz muszę wybrać kanwę na dwa obrazki - na pewno bedzie taka sama
rozważałam pomysł Mysi na kanwę ze srebrną nitką ale niestety w HS nie mają jej w rozmiarze 16 - więc odpada
mocno się zastanawiam nad propozycją Asi z różową kanwą
i tu moje pytanie czy któraś z Was kochane blogowiczki zamawiała różową 16 z HS, jeśli tak czy to jest taki delikatny, bardzo jasny róż?? czy raczej ciemniejszy i będzie przytłaczał obrazki i wybijał się na pierwszy plan??

3 komentarze:

  1. tylko pozazdrościc wzorów na te RR :) piekny komplecik będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To RR to istne szaleństwo ha ha , może i ja dam się w to kiedy wciągną .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie miałam przyjemności z taka kanwą obcować. Za to nie ważne na jakiej kanwie, Twój RR będzie tak słodki, że będzie się chciało go schrupać :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...