piątek, 6 maja 2011

wygrałam candy !!!!!

tak tak przyznaje się bez bicia candy u april79 wygrałam już jakiś czas temu, paczka od Marty przyszła do mnie tuż przed świętami - a w niej same cudowności :-)))))))))
przepiękna torebka, która już oczywiście miała swój debiut :-)

prześliczne fioletowe filcowe etui na okulary, drugie etui na długopisy - oczywiście już jest na stałym wyposażeniu mojej torebki :-) i przecudnej urody notesik
do tego wszystkiego Martusia dołożyła jeszcze przesympatyczną sówkę i przepiękną kartkę wielkanocną 

Martuniu  dziękuję Ci bardzo za takie piękne prezenty - nawet nie wiesz jaką radość mi sprawiły :-)
dodam tylko, że to moje pierwsze wygrane candy więc tym bardziej się cieszę ....

************
Asiu  we wzorze na filiżanki miałam nici dimensions, ale zamieniłam sobie sama na DMC - niestety Anchorem nie robię więc nie pomogę 
dodam, że takie same filiżanki robi fagusia tylko na kanwie marmurkowej

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...