poniedziałek, 16 stycznia 2012

RR herbaciany *1

świeżutko spod igły prezentuję Wam mój pierwszy czajniczek w herbacianym RR 
obrazek ma swój urok, ale co ja się z nim umęczyłaaaaaaam, a konkretnie dał mi w kość ten jasny kolor, który wypełnia wstążkę i czajniczek - jak ja nie lubię xxx takich jasnych kolorów na jasnych kanwach wrrrrr - stawiam te krzyżyki stawiam i nic nie widać :-( 
na szczęście w kolejnym czajniczku już nie ma tyle tego koloru ... 

Dane techniczne:
kanwa marmurkowa 18 ct, 2 nitki muliny Dmc 



*************
i zaległe odpowiedzi na Wasze komentarze 
Marina chętnie z Tobą powyszywam te storczyki z koliberkiem :-) 
daj znać jak będziesz zaczynała ...

Midutki dziękuje ogromnie za wyróżnienie - jest mi szalenie miło :-)))))
Piegucha  jaka tam ambitna hihihi przecież napisałam, że to pobożne życzenia - żeby mi się choć jeden, z tych obrazków co pokazałam, udało wyszyć to będzie sukces hihihihi

Mamuska ja zrozumiałam, żeby nie pokazywać własnej, zagospodarowanej już kanwy 

dziękuję Wam wszystkim i każdej z osobna za odwiedziny, komentarze, zaglądanie i bywanie ... wielkie buziaki i uściski dla Was
 

7 komentarzy:

  1. Czajniczek jest sliczny:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie:)zgadzam się z Asią

    OdpowiedzUsuń
  3. no,no kochana,ale poszlas z RR-kiem...sliczny...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ śliczny jest ten hafcik, jak mi jest smutno, że nie będę z wami haftować ;o(

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że mamy podobne odczucia... ja dodatkowo nie lubię wypełniać xxx dużych powierzchni... mam wrażenie, że stoję w miejscu, a dodając do tego jasny kolor... masakra

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...