piątek, 20 stycznia 2012

SALe dwa ....

ja to się chyba nigdy czasowo nie wyrobię ... echhhhhh
mój domek świąteczny co prawda trochę podciągnięty do przodu, ale do końca jeszcze sporo brakuje... na razie mam skończone reniferki, serducha  i gwiazdki - teraz czeka mnie najprzyjemniejsza część tego obrazka czyli domek  co prawda ukończenie go na 100 % jeszcze trochę potrwa, więc proszę się nie dziwić jak do lipca będę pokazywać świąteczny obrazek i jego kolejne odsłony hihihi 
w tej chwili Lili Soleil prezentuje się tak

jeszcze wolniej przybywa drzewka Sal - owego
ale jak wiecie teraz  priorytet maja moje 3 RR - y
a już mnie korci, żeby zacząć coś nowego <wstyd>
tak oto na dzień dzisiejszy wygląda drzewko 

przepraszam za wymiętolone kanwy ale wyszywam w łapkach, więc nie może być inaczej :-p


13 komentarzy:

  1. Powodzenia w realizacji zamierzeń krzyżykowych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja tez miętolę ile wlezie.Jakos nie moge sie przekonac do tamborkow, mimo ze jeden juz mialam.Ja tez mam tyły, ale coż kiedys i tak skoncze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no! Niezly gnieciuch:P Ja tez haftuje w lapkach, ale sobie zawsze zwijam w rulonik nadmiar i nie gniecie sie az tak:)
    A oba swiateczne hafciki mozesz pokazywac nawet do sierpnia, mnie nie przeszkadza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niema co się martwić opóźnieniami ... grunt to aby przybywało. :) :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. przyjdzie czas i je skonczysz...nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne te reniferki.Ciemna kanwa i jasny haft pieknie sie prezentują.
    Pozdrawiam i życzę spokojnego haftowania:)
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to mówią "Ziarnko do ziarnka..." skończysz, w zimowym już widać metę, a drzewko nie jest chyba zbyt skomplikowane, więc poleci raz dwa. Haft ma nam sprawiać przyjemność a nie robić za wrzód na d****. Będzie dobrze :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też wyszywam na łapkach i tak samo mam wymiętolone obrazki, również męczę drzewko

    OdpowiedzUsuń
  9. ale przynajmniej dalej brniesz do przodu...ja swoje SALe w pudło wrzuciałam na razie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Świąteczny obrazek zmierza powoli ku końcowi a to drzewko jest bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś skończysz, a wtedy będziesz dumna z efektu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najważniejsze, że powoli przybywa krzyżyków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomalutku ale zawsze to te kilka krzyżyków do przodu:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...