wtorek, 22 maja 2012

Tusal maj 2012

tak naprawdę nie mam co pokazać w tym miesiącu :-/
nie jestem nawet pewna czy coś dorzuciłam do słoiczka od ostatniego razu, a nawet jeśli tak, to były to tak mikroskopijne ilości, że nie widać tego w słoiczku :-/
tęsknię za moimi hafcikami ale niestety kompletnie nie mam dla nich czasu ... teraz chyba tylko nad RRami będę pracować ... i bardzo się cieszę, że nie zapisywałam się na żadne nowe ufffff



********************
paczuszka z wygrana w moim ostatnim candy poleciała dzisiaj do Judytki 

***************
SAL wiśniowy oczywiście nie ruszony echhhhhh 
ale podglądam postępy u dziewczyn i zazdroszczę

pozdrawiam gorąco 
anenia

3 komentarze:

  1. najważniejsze, że zdjęcie słoika zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przejmuj sie,do nastepnej odslony do sloiczka na pewno wpadna niteczki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie jest i jest oki :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...