piątek, 4 maja 2012

wyniki ukrytego candy :-)

na początku chciałam Was przeprosić, że tak długo Was przetrzymałam z tymi wynikami...
najpierw urodziny, potem długi weekend, piękna pogoda, działka, otworzony sezon rowerowy i jakoś trudno mi było się do tego zabrać... ale już mam wszystko ogarnięte...
dla niewtajemniczonych dodam, że ogłosiłam małe candy urodzinowe w tym wpisie kto czytał uważnie ten wiedział i się zapisał, a dodam, że niewiele tych osób było, bo tylko 15 :-( 
dobra już nie przedłużam, bo widziałam po statystykach, ze czekałyście na nie...  
nie robiłam tradycyjnego losowania, za to poprosiłam męża, żeby wybrał któryś z poprawnych komentarzy czyli taki, który zawierał słowo słońce
Arek czytał i czytał i czytał, myślał, myślał i myślał i w końcu wybrał .... Judysię

Judysiu gratuluję!!!
 adres mam :-)

7 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Judysi! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje:)
    A ja wiedziałam tylko jakoś nie miałam weny na sensowne użycie słońca:) teraz to już bym wiedziała bo mi bardzo słonecznie po tym majowym weekendzie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaglądam spokojnie po powrocie z majóweczki a tu taka niespodzianka;)
    Bardzo, bardzo dziękuję za takie cudne wyróżnienie (ogromne podziękowania dla Męża:))
    Jeszcze raz dziękuję i gorąco Pozdrawiam:***

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe rewelacyjne candy! gratuluję zwyciężczyni!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...