poniedziałek, 5 marca 2018

Poducha Lili Soleil

Witajcie Kochani :-) 
Bardzo dziękuję za tak miłe słowa pod ostatnim wpisem, przyznaję, że te hortensje niemal same się robią, pomimo czarnej kanwy. Dzisiaj jednak nie o hortensjach będzie wpis, a o bardzo zaległym SALu. Obrazek skończyłam wyszywać dawno temu, poducha powstała w niedługim czasie po ukończeniu wyszywania i teraz dumnie zdobi półkę w  sypialni :-)

Na początek zbliżenie na gwiazdki, które miały być wyszywane - ja jednak z nich zrezygnowałam i dodałam takie sobie koraliki w kształcie śnieżynek. Myślę, że wkomponowały się w ten obrazek idealnie. 



Tutaj już poducha w całej okazałości. 


A tak się prezentuje na półce. Prawda, że to idealne miejsce dla niej? :-)


Zostało mi jeszcze sporo granatowej kanwy, dlatego mam w planach drugą poduchę z motywem zimowym. Już oczami wyobraźni widzę, jak pięknie będą razem wyglądać. 

11 komentarzy:

  1. Śliczna jest ta poducha, taka klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. P R Z E C U D N A !!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Poducha prześliczna! Idealnie prezentuje się na tej białej półce! Uwielbiam takie oryginalne meble np. ze skrzynek, super!
    A gwiazdeczki pięknie się wpasowały:)
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. شركة تنظيف مجالس ببيشة

    شركة تنظيف شقق ببيشة

    شركة تنظيف فلل ببيشة

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    شركة عزل خزانات ببيشة

    شركة تسليك مجاري ببيشة

    شركة رش مبيدات ببيشة

    شركة كشف تسربات ببيشة


    شركة جلي بلاط ببيشة

    شركة مكافحة حشرات بجازان

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...