środa, 6 lipca 2011

RR Tea Time *3

przed chwileczką skończyłam robić kontury :-)
wzorek praktycznie wyszył się wieczorami - prosty, nieskomplikowany, śliczny :-)
już się nie mogę doczekać kolejnej kanwy 
na początek etapy powstawania

a teraz z konturami i bez (i jak w niektórych wzorkach bez konturów ani rusz tak tutaj dodają uroku ale i bez nich widać co to jest )

w przyszłym tygodniu moja kanwa powędruje do Cinki
a ja pomalutku zabieram się za kolejny RR czyli Cake Time :-)

*****************
Marinko dzięki za odzew, już zaczęłam poszukiwania czegoś innego - bo sama jednak boję się dobierać kolory ... a czerwone bombki wyszywało się bardzo przyjemnie - cieszę się że ci się podobają :-)







11 komentarzy:

  1. I tu masz rację - obrazek śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Herbatka z takiego zestawu musi pysznie smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przesliczne te RR;tak zaluje ze sie nie zalapalam,nic to ciastka bede robic
    http://mamuska73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyszedł Ci ten komplecik ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałoby się mieć taką porcelankę:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak ja bym chciała, żeby mi się samo wyszywało ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje bardzo za odwiedziny i zaproszenie. Nie mogłam nie skorzystać. Przejrzałam wszystkie Twoje piękne prace i jestem pod ogromnym wrażeniem, masz spory dorobek na swym koncie. Pozdrawiam serdecznie i z pewnością zajrzę TUTAJ jeszcze nie raz :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnóstwo pięknych prac pokazujesz, jestem pod wrażeniem :). Bardzo mi się podoba ten kawowy RR - śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna porcelana a moja musi trochę poczekać tz. moje filiżanki /./

    OdpowiedzUsuń
  10. Hafcik śliczny, super kolorki, całość bardzo ładnie się komponuje

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...